Tuto zprávu přinesl například magazín OK! dokonce jako hlavní zprávu vydání s palcovými titulky na titulní straně. Je zřejmé, že nejnovější popření těchto tvrzení vyvolá zmatek v řadách fanoušků a zmíněnému časopisu na věrohodnosti jistě nepřidá. Ostatně, napadlo vás někdy, proč popření novinářských kachen se označuje slovem dementi? Jaké je asi první slovo, které napadne postiženou celebritu, když si vzpomene na novináře kteří o ní napsali nějaký blábol.
Otázkou ovšem zůstává, jak taková dezinformace může vůbec vzniknout. Ten kdo zná metodologii práce bulvárních novinářů se ani moc nediví. Senzacechtiví čtenáři chtějí neustále číst něco nového o svých oblíbených ikonách, náklad musí stoupat – jenže, kde ty zaručené informace pořád brát? Potom nezbývá, než se obrátit na křišťálovou kouli.
Mnohem pravdědobnější než oráculum z křišťálové koule se ale jeví jiná varianta, prostý informační šum. To je vedlejší odpad, který vzniká při produkci a přenosu informací, a to zdaleka nejen v bulvárním tisku.
A co když si to ti vykutálení novináři jen tak drze vymysleli? Nakonec – proč ne, vždyť tím vznikne materiál minimálně na dva články. V jednom se ta blbost nahodí do prostoru a v druhém se zase popře. Hlavně že se o oblíbené celebritě dá něco napsat.
Anebo že by zmíněnou fámu vypustila sama Aniston? Ale fuj, z toho bychom ji snad nepodezírali. Aniston se tomu všemu jen čtverácky směje. Asi ví své.